vineri, 3 noiembrie 2017

Intampina iarna cum se cuvine – cum pastrezi locuinta mereu calduroasa?



Temperaturile scazute se resimt din plin in aceasta perioada, iar faptul ca vor continua sa scada ar trebui sa devina motiv de ingrijorare pentru cei care inca nu dispun de un sistem de incalzire potrivit. Ceea ce intereseaza pe oricine este un confort termic optim, iar perioada iernii poate fi destul de problematica din acest punct de vedere.

Intrebarea la care multi cauta raspuns este: ce solutie este mai potrivita pentru a mentine caldura in locuinta pentru cat mai mult timp? Daca te numeri printre cei care deja beneficiaza de o centrala termica eficienta, inseamna ca aceasta nu reuseste sa iti satisfaca nevoile dupa cum te asteptai. Iti prezint in randurile de mai jos o gama de dispozitive care este destinata sa preintampine astfel de probleme. Il folosesc deja de 2 ani si ma pot declara multumit de functionarea acestuia.

Termostatul de ambient de la Salus Controls

Cred ca nu sunt singurul care a trait cu speranta ca o noua centrala ii va oferi linistea si confortul termic ideal in timpul iernii. Desi economisisem considerabil pentru o astfel de achizitie, inca nu ma bucuram pe deplin de ceea ce multi numesc un camin calduros si primitor. Cand setam o temperatura mai ridicata a centralei, se incalzea prea tare si invers – nu reuseam nicicum sa ii dau de cap, sa am un aer potrivit in casa.

Cautand pe internet am dat de cateva articole ce tratau tema asta si asa am aflat despre termostatele de ambient. Pentru ca mi-am dorit sa cumpar ceva de calitate, am continuat cautarile si am dat de saluscontrols.ro, locul de unde mi-am si comandat sistemul it500.

Recomand produsele oferite de Salus Controls pentru ca folosesc acelasi termostat inca de atunci si are o functionare impecabila. Cred ca asta spune destul de multe despre calitatea lui.

Pentru cei care nu stiti la ce se refera, ei bine este un dispozitiv care iti permite sa reglezi temperatura din casa dupa bunul plac – exact ceea ce era necesar pentru a avea o temperatura optima. De fapt, e cu mult mai mult de cat ma asteptam. Dispun de un model programabil, iar asta inseamna ca pot seta valori diferite pentru diverse perioade ale zilei. Mereu noaptea am nevoie de un aer ceva mai racoros, ca sa nu ma trezesc cu dureri de cap. Am facut setarile cu pricina de la bun inceput si acum nu mai am nici o grija.

De altfel, si in perioada in care sunt la serviciu si ramane casa goala am setat termostatul la o valoare mai redusa – e inutil sa risipesc caldura aiurea astfel. Il las totusi la o temperatura minima ca sa mentin peretii calzi.

E o chestie super inteligenta, o investitie pe care chiar o recomand a fi facuta. Pana la urma nici nu o simti prea mult in buzunar, pentru ca apoi economisesti la facturi, consumi mai putin combustibil si tot asa. Cred ca e cea mai inspirata modalitate de a avea o locuinta calduroasa pe timp de iarna, fara a depune un efort financiar peste puteri. Intra pe saluscontrols.ro ca sa afli mai multe despre termostatele de ambient si functiile acestora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.