sâmbătă, 30 iunie 2012

Am castigat deci sunt tiganca!

In urma cu ceva timp ,am cunoscut un blogger "Costin".Cum l-am cunoscut?In 13 Iunie, intra domnisorul Costin pe profilul meu de facebook si imi cere un schimb de link ,am acceptat si chiar ne-am inteles bine. 


In acest timp ..tot auzeam despre concursul de pe Articole Sponsorizate. .In 26.06 noaptea...am facut un articol ,nu neaparat ca sa castig pentru ca nici macar nu ma gandisem inca la asta.Eu particip de obicei la tot felul de concursuri asa ca m-am gandit ca nu am nimic de pierdut daca ma inscriu si aici.


Se afiseaza castigatorii ..eu sunt locul 1(din pacate pentru unii,adica pentru Costin).Costin fusese cel mai atacat si asta o stiu majoritatea celor ce au luat parte la conversatia de pe grupul e-Advertising.
Bineinteles bloggerul Costin si acolo nu facea nimic altceva decat sa ma atace;) No problem ,dragilor!
Il intreb in aceeasi seara pe facebook "daca are o problema"si imi zice ca nu are nimic personal cu mine si doar il dezamageste faptul ca nu a castigat altcineva .


Ok,il scot de la prieteni ..pentru ca el tot continua sa fie "nasol". I-am spus sa nu imi mai comenteze blogul si a fost de acord.M-am gandit ca poate am gresit eu. Poate eu sunt cea "rea" ,tinand cont de faptul ca nu se arata deloc deranjat.


Dar a fost si este foarte deranjat.In primul rand ca vorbeste intr-un hal in care un blogger care se respecta nici macar nu s-ar gandi la asta si al in doilea rand  ar trebui sa stie sa nu se mai preteze ca sunt alte persoane care au acelasi ip, identic cu ip`ul lui.


Sunteti curiosi sa vedeti ce vocabular interesant are Costin de la Costin C.info?Urmariti imaginile de mai jos.


1.Azi mi-au aparut aceste comentarii..
2.Al doilea comentariu cu nume diferit,adresa de email diferita dar acelasi ip.


3.Al treilea comentariu cu nume diferit,adresa de email diferita dar totusi acelasi ip.
4.Da da,mai exista inca un comentariu "amuzant".


Nu stiu cum vi se pare voua dar mie chiar mi s-a parut amuzant pana sa aflu cine e.Se pare ca bloggerul Costi,asa numitul "blogger"are mai multe identitati.Oare de ce?Oare chiar atat de mult ii pasa de blogul www.deby.ro ? Sa fie asta o problema?
Sau..de fapt el nu este decat un copil imatur care nu poate fi numit decat "un papalapte"un blogger fara viitor ca multi altii fara cei 7 ani de acasa si un limbaj inacdevat pentru a fii un "blogger"!


Cu parere de rau,Costin..esti un copil.Un copil ce sincer eu nici nu m-as juca,cu ceea ce te joci tu.Am o idee pentru tine!"Incearca sa lasi pretentiile de "blogger"deoparte ..si sa le detii doar atunci cand vei deveni cineva.
Esti un nimeni,nu uita!Cel putin in fata mea..
Dar pentru ca eu sunt o grasa imputita,urata de put,o analfabeta,ne`originala,proasta ,tiganca..Am castigat concursul !


Costin si pentru ca nu vreau sa negi..spune-mi ce ip ai?:))


Spuneti-mi va rog,ce parere aveti despre acest blogger care are mai multe identitati?!:D 
Daca cumva e un geniu?:))

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Intradevar!:))Dar..sunt curioasa sa vad daca va recunoaste:D

      Ștergere
    2. La experienta mea cu asa Romanii ... sigur nu va recunoaste pentru ca el in spatele Monitorului este cel mai tare... :))

      Ștergere
    3. Spre uimirea ta, Alexinho, recunosc. Si crede-ma ca nu am procedat astfel fara sa am un motiv. E drept ca a fost imatur din partea mea. Ma opresc aici pentru ca domnisoara Aniela Deby, care a exagerat cumplit in acest articol, o sa caute iar nod in papura. :) Nu o sa mai comentez pe marginea acestui subiect. Si imi cer scuze pentru modul in care am procedat. Asta e. Mi-am facut-o cu mana mea. Imi asum ceea ce fac.

      Ștergere
    4. Nod in papura?Am o limita..iar daca inca nu te-am trimis naibii e pentru ca am putina demnitate!Esti atat de ...ca nici nu credeai ca voi stii ca tu ai comentat.Vai de zilele tale,copile!

      Ștergere
    5. @ Costin , e bine si asa pentru ca multi nu au invatat sa isi ceara scuze :) chiar daca au gresit ....

      Ștergere
    6. O fi bine Alex:))Dar unii isi recunosc greselile doar cand sunt pusi in fata faptului implinit!Doamne..ar trebui sa stie ca greselile in online,costa!

      Ștergere
  2. il citesc pe Costin de aproape un an de zile.
    nu e asa. probabil a avut un moment prost.
    oricum ai cam exagerat, si te-as intreba daca el e un copil, tu dai in mintea copiilor? asa se pare... asta e mai trist decat ce a facut el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar daca tu zici:)) Citeste-l! Sa dau in mintea copiilor?Nu cred ca o persoana normala ar face ce a facut el.Si nu e totul...

      Ștergere
  3. dar tie ti se pare normal ce faci!?... daca ai fi matura n-ai da in mintea copiilor in acest fel. :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. House,cred ca ar trebui sa ma scutesti de asemenea argumente!:))

      Ștergere
  4. Aniela, stiu ca nu a fost frumos din partea lui, dar daca si-a cerut scuze parerea mea este sa inchideti acest subiect. Adu-ti aminte ca sunt multi cei care arunca cu noroi, dar putini se mai intorc sa curete.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.