miercuri, 11 iulie 2012

Un fotograf si o rochie!

Am fost la o nunta de curand si colac peste pupaza..ce au iesit mai tare in evidenta ca mirele?Fotograful de la Bucuresti si rochia minunatei mirese.Si-au ales un fotograf nunta Bucuresti,beton.Sa nu mai spun de rochie,ca  nici macar zecile de rochii de mirese,nu sunt mai splendide ca cea pe care a ales-o ea.

A avut o nunta,pe sistem!Foarte frumoasa..chiar nu am nimic sa reprosez inafara faptului ca rochia pe care o avea,mi-o doresc si eu la nunta mea,iar dupa ce am vazut pozele de o calitate wow,am sa am si eu acelasi fotograf la nunta mea,nu orice fel de fotograf..ci fotograful nuntii mele!

6 comentarii:

  1. Concurs carte la alegere:http://fantasybooks-27.blogspot.ro/2012/07/concurs-10-000-afisari.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Rar gasesti rochia perfecta si fotograful care sa te scoata in evidenta ca doar tu esti cea care trebuie sa fii in mijlocul evenimentului

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Aniela!
    Îți mulțumesc de vizită și semnul lăsat!
    Îți doresc o seară frumoasă!
    Te îmbrățișez și te mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant, fotografii buni sunt rari! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de vizita Aniela...sunt sigura ca vei avea o rochie de mireasa asa cum vei dori tu. Te imbratisez cu tot dragul.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.