miercuri, 13 iunie 2012

Am să merg pe litoral..


Am primit şansa de la viaţă de a merge pe litoral cu cele mai bune prietene ale mele din copilărie,înainte să plec departe de casă.
Ce surpriză plăcută,nu?


Mi-am imaginat să fie undeva într-un loc cu cele mai frumoase peisaje şi să fie locaţia în Bulgaria pentru că acesta este visul meu.Nu mă gândisem că dacă ştiu să caut..acest vis va deveni realizabil ci atunci când auzeam o amică că pleacă în concediu,mă apuca invidia .Nu ştiam ce să fac să îmi cresc finanţele,mă interesasem undeva că ai nevoie de mulţi bani pentru aţi îndeplinii acest moft.


M-am apucat să caut oferte peste tot,atât în oraş cât şi în online.După câteva ore de căutat ,ghiciţi ce?
Am găsit cele mai meritate oferte la www.geniustravel.ro .Mulţumită acestui site extraordinar de încântător, vacanţa mea este mult mai ieftină decât imi imaginam eu şi pot să mă duc liniştită să mă bronzez pe plajă,să îmi fac poze în piscină ,să vizitez acele locuri superbe şi să fac poze în hotelul de 4 stele împreună cu dragele mele prietene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.