vineri, 15 iunie 2012

Mi-am cumparat toner nou ,nu merita incarcat.

Azi aveam nevoie din nou de un alt toner .Nu stiam ce sa fac ,daca sa il incarc sau sa imi cumpar altul.
Am inteles ca daca vreau sa il incarc este putin mai ieftin fata de a-mi cumpara altul nou.Am stat si m-am gandit ore in sir.Ce avatanje si dezavantaje or fi atunci cand ai de a face cu o incarcare toner. 
Prietenele mele ziceau ca de fapt,nu asta ar fi o problema.Se poate incarca tonerul dar se poate si sa se intample destule probleme ,incat sa iti dai seama ca se merita sa dai ceva banuti in plus,dar sa stai in fata.
Cu toti cred ca stim vorba aceea "Dai un ban,dar stai in fata"!
M-am gandit sa impartasesc cu voi dezavantajele incarcarii unui toner si avatantajul cumpararii unui toner nou.
Pratic un cartus de toner,normal se poate reincarca pana la 2 sau 3 ori,in general, dar asta e in functie de ce model de imprimanta aveti.Se poate observa cu ochiul liber atunci cand printurile sunt inacceptabile din punct de vedere profesional si calitativ.Nu cred ca ne-ar placea sa primit ceva printat,incat sa aiba pete pe coala,nu?
Asa zice toata lumea,atunci cand iti doresti sa faci ceva..in primul rand trebuie sa optezi pe calitate.
Inafara faptului astuia,atunci cand duci cartusul la incarcat,il poate schimba oricine..cu pretextul ca il va incarca.
Bineinteles,nu vi-l substituie cu unul mai bun ci cu unul mai prost.De exemplu:Sa zicem ca ai dus azi un cartus la incarcat,pentru prima data.Daca in general ele se incarca de trei ori,angajatul ti-l schimba cu unul folosit pentru de trei ori si in acest caz bineinteles ca nu mai e bun de nimic.Multi dintre noi au patit asta.
Dar tot asa,multi nu au stiut ca decat sa isi piarda timpul mergand de doua ori la sediu ,prima data sa il duca si a doua oara sa il ridice,mai bine se apuca si cumpara unul nou.

Nu asta e relevant ci faptul ca m-am saturat .Acum ceva timp am mers sa imi reincarc tonerul.Si vreti sa va spun ce mi s-a intamplat?
I-am dus domnului de la sediu un toner Canon ,toate aranjate mi s-a zis sa vin dupa 4 ore.Zis si facut.
Ajuns la sediu dupa patru ore si ceva,era inchis.De data asta chiar ma enervasem..
Am revenit a doua zi sa imi ridic toner-ul si mi s-a zis ca domnul respectiv este plecat si ca daca am ceva de zis sa ii spun ca ii va transmite ea.Atunci ii zisesem ca am adus ieri un toner pentru incarcat.La care domnisoara respectiva imi pune pe masa la alege toner Samsung si toner HP. Chiar ma enervasem atunci,nu mi se gasea tonerul meu.Dar n-am avut ce face,am plecat.. Am plecat atunci de acolo..si am venit acasa,si azi mi-am adus aminte de  www.tonereurope.ro ,ca de acolo imi tot face mami cadou tonere,de cand s-a lansat acest magazin online.Macar de aici stiu ca toate sunt verificate si numai gata de pus in functiune.Imi place calitatea mult si preturile mici,desigur.
Sa va spun un secret?Am gasit aici tot ceea ce am avut nevoie.Acum pot sa printez din nou ce vreau,pentru ca printul iese de calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.