marți, 26 iunie 2012

Tricoul il face pe blogger!Stiai?

In ziua de azi,greu gasesti o tinuta care sa arate bine pe tine,oriunde.
Sa nu zic ca de cand ma stiu,hainele ma reprezinta, la fel tricoul si blogul meu.
Imi place sa ma simt bine cand ies undeva.Imi place sa arat bine chiar daca sunt grasuta.
Nu sunt genul de persoana care sa iasa undeva fara sa fie imbracata adecvat.
De asta am optat sa port tricouri,oriunde calatoresc,merg in vizita,in oras sau la cursuri.

Imi plac tricourile simple,personalizare mai ales sa fie cu "blogul meu pe ele".Ar fi fantastic...
Imi plac tricourile care ies in evidenta,prin singurul fapt ca sunt create frumos.
Imi plac tricourile frumoase,mai bine zis.Eu nu pot iesi undeva ,fara un tricou..in ultima vreme.La fel si la intalnirile special dedicate pentru bloggeri,merg doar in tricou.Culoarea mea preferata e rosu.
Am sa va si arat cum imi sta cu un tricou rosu care mie imi place in primul rand ca ma face sa arat bine.



De ce il face totusi pe blogger,tricoul?
-Singurul raspuns ar fi acesta"E util,e personalizat,te face sa te simti bine,in plus de asta te face sa si arati spectaculos si sa faci furori ,oriunde ai merge.Nu pierzi timpul in oglinda,tot schimband tinute si ajungi peste tot in timp util cu un tricou.

Luna asta imi place mult acest tricou.

Aceasta postare participa la concursul de pe Blogal Initiative

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.