miercuri, 11 iulie 2012

Sa nu iti uiti,amintirile!

M-am tot gandit daca am sa plec la prietena mea la nunta,sa imi iau aparatul de fotografiat cu mine sau..poate era ea un fotograf mai smecher.
Primul lucru care imi ramanea in minte era doar aceasta propozitie,parca imi vorbea constiinta cand era in viitor -"Sa nu iti uiti ,amintirile".
Ce poate fi mai frumos decat sa te duci la nunta prietenei tale cele mai bune,sa o ajuti sa isi cauta rochie de mireasa si bineinteles si un fotograf bun care sa fie din Bucuresti si da da da,sa fie si frumos.Nu de alta,dar poate asa reusesc sa il dau pe spate sa uite de mireasa si sa imi faca mie multe poze.

Glumesc,mai trece timpul.Dar,atunci eram putin , in paranoia. Prietena mea se marita si eu m-am molipsisem cu toate pe cap!
M-am tot gandit unde sa gasesc servicii de calitate,aveam nevoie de un cameraman,un fotograf care sa stie sa faca multe feluri de filmari.Imi doream mult pentru prietena mea o filmare de nunta cu Flycam ,imi plac asa de multe acele filmari.
Intreband atunci de colo ,colo..o prietena mi-a spus ca ea a avut la nunta ei,fotograful nuntii ei.
Doamne,chiar ma pusese in dubii!Cine o fi,cine n-o fi? Pe cand colo e mult renumitul Fotograf nunta Bucuresti si bineinteles si un cameraman profesionist. M-am uitat pe site-ul lui ,si ce credeti?Am rezistat sa nu ii propun oferta?Toate cunostintele care mi l-au recomandat,erau prieteni cu mine,deci cu siguranta nu isi doreau sa comand ceva nefiind de calitate,dar pentru ca eu am avut incredere in ei..am acceptat. 

Am rezolvat si cu pozele cu filmarile si toate aceste aspecte care sunt extrem de importante ca sa ai amintirile cu tine,la tine..doar pentru tine multi ani. Multi ani in care sa le vizionezi cu drag,stiindu-te mire si mireasa.
Eu nu am de gand sa ma casatoresc si pentru asta ii doresc prietenei mele o viata fericita,plina cu amintiri frumoase.Ce am mai aflat?Acest fotograf din Bucuresti face si fotografii de botez si mot.Deci ,numai bine!Cand prietena mea Delia,va face copilasi avem unde sa apelam pentru a scoate niste poze extraordinare de o calitate sincer,rara.

Terminand acest aspect ,vine altul si mai greu. Rochiile de mireasa. Alta mancare ,alta treaba,alta bataie de cap pentru mine. La fel ,am incercat sa ii caut cei mai bun si chiar asta am gasit.Rochii de mireasa la preturi mici ,superbe si credeti-ma ca sunt atat de superbe incat ti-ar fi si cumva sa le atingi.
I-am ales rochia de mireasa de aici mai exact rochia asta si nu cred ca vreti sa stiti cu ,cata duiosie o privea viitorul ei sot ,inainte de ceremonie.
Doamne,parca eu eram cea care ma maritam,eram plina de emotii,plina de bucurie si totusi intr-un fel trista,trista ca prietena mea,confidenta mea,draga mea surioara,se marita azi cu un papa lapte,dar deh..daca il  iubeste ,n-are incotro!Cam asa e cu iubirea,cand iubesti..viata e mai frumoasa.
Pentru cei curiosi ,ce fel de rochie am ales pentru prietenea mea mireasa,sa fie frumoasa si fotograful sa o pozeze ca pe o diva,acesta este link-ul : Rochie de mireasa,Veronica
Spune-ti voi,nu e frumos sa particip la o nunta,ca organizator si prietena buna?:D
Oh,yeah!Imi plac nuntile,imi plac rochiile de mireasa enorm,dar..ma fascineaza si fotografii!Nu de alta,dar imi place mutrisoara lor,cand ii vad cu aparatul in mana!
Si sa va mai vand un pont:Cu o rochie de mireasa ca asta si un fotograf de la Bucuresti,amintirile mele vor ramane intacte!
Nu uita ,cand organizezi ceva..in asa fel sa faci sa nu iti uiti,amintirile ,amintirile tale si amintirile prietenilor tai!
Adica? Sa chemi cel mai bun fotograf sa te pozeze,sa te filmeze..sa te simti ca o printesa si apoi,amintirile sa le pui la cutie,printr-o poza sau o filmare.!
Nu uita ,orice zi e facuta sa fie traita la maxim!Orice zi merita sa fie memorata!


Si uite asa am scapat eu usor..de aceste aspecte foarte importante!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.