vineri, 6 iulie 2012

Miscarea face bine daca in oras e Family Olympics

Daca stam sa ne gandim cu totii,ce bine e sa faci miscare si ce sanatos e,toti am raspunde afirmativ,dar nici unul dintre noi nu ar merge intr-un loc sa faca sport,doar din cauza ca familia e acasa si cica el e plecat.Dar am gasit o solutie...stati sa auziti.

Ma suna azi prietena mea cea mai buna Mirela si conversatia suna asa..Mirela va fi cu albastru, iar eu cu rosu.

-Ce faci ,Anabello?

-Bine,fac..uite ma pregateam sa dorm ca deabii au facut putina liniste astia mici

-Dar unde iti este sotul?


-Pai s-a dus sa alimenteze masina ca vrea sa vina acasa, apoi sa se odihneasca,ca maine pleaca din nou la lucru.


-Auzi draga,tu ai auzit ce eveniment este in data de 7 iulie in Bistrita si Timisoara?


-Nu ,draga! Nu am auzit,nimic. Stii ceva?E ceva intalnire cu bloggeri..sau?
-Mirela,spune odata!Ma tot ti aici in suspans.


-Din data de 7 iulie pana pe 8 iulie este evenimentul Family Olympics. Cum de nu stiai asta?


-Pai si de ce imi spui mie despre evenimentul asta,ca nu inteleg?Stii ca nu imi prea place sa ies,dar totusi ce face evenimentul asta,la ce foloseste?


-Oh-oh-oh!Stiu ca esti sportiva,iar acest eveniment face parte din Miscarea face bine,initiata de astfel de Dolce Sport.




-Ce frumos dar tot nu merg ca trebuie sa raman cu ai mei acasa.


-Draga mea,acest eveniment este facut inclusiv pentru tot familionul.Nu trebuie sa lasi pe nimeni acasa,acolo este primit de la mic ,la mare.Hai spune-mi tu,ce frumos e atunci cand te simti bine ..dupa un sport facut exact asa cum trebuie?In plus de asta e distractiv draga mea. Si eu merg cu familia mea si ma gandeam ca ar fi chiar foarte frumos sa ne vedem familiile la aer curat,toti impreuna. 


-Nu stiu ce sa spun,deja cand am auzit ca vrei sa mergem toti impreuna..parca suna mai bine.Dar copiii nostrii ce vor face acolo?sincer chiar e prima data cand imi propune cineva sa merg intr-un loc ca acesta.


-Draga mea,ai auzit de distractie?Noi ne vom distra!Dar pentru ca vreau sa te conving iti voi spune pe indelete ce vom face.In primul rand cum suntem noi de exemplu putem alege Zona Games&Fun si pentru copilasii nostrii putem alege ori sa ramana cu noi la zona noastra,ori sa mearga la Zona Kids.
Activitatile pe care le vom face vor include jocuri:stafeta cu baloane,sky race pentru familii,stafeta in saci ,target pentru familii si bineinteles si badminton pentru familii.
Stiu ca acum imi vei zice ca esti ocupata ,ca maine sotul tau va trebui sa mearga la lucru,dar spune-mi te rog sincer..
Oare de cand conteaza mai mult banii ca si experientele familiilor?Are timp sa se odihneasca,hai sa mergem!Ce zici?

-Nu e vorba ca sunt ocupata,dar totusi...trebuie sa muncim si daca el e obosit,dar ai dreptate isi va lua liber duminica,chiar daca ar trebui sa faca proiectele alea la firma dar,asa e cum zici tu.!Trebuie sa mai si iesim in lume putin.dar vezi ca..
Daca mai imi spui ceva,aproape m-ai convins.Spune-mi cum ajungem acolo,unde se tine..la ce ora ,stii tu ,trebuie sa imi spui dinainte totul ca sa stiu unde sa vin cu toata familia mea.

-Anabela,programul este acesta si la Bistrita si la Timisoara,ti l-am dat chiar de pe site-ul respectiv dar trebuie sa ne inscriem urgent.Sa nu ramanem ...pe dinafara,stii tu ce vreau eu sa zic.

 "Sambata"
9.00 – 10.30Activitati sportive & jocuri
10.30 – 11.00Demonstratii & premieri
11.00 – 12.30Activitati sportive & jocuri
12.30 – 13.00Demonstratii & premieri
13.00 – 16.00Pauza pranz
16.00 – 17.30Activitati sportive & jocuri
17.30 – 18.00Demonstratii & premieri
18.00 – 19.30Activitati sportive & jocuri
19.30 – 20.00Demonstratii & premieri
20.00 – 20.30Incheiere ziua 1

Duminica
9.00 – 10.30Activitati sportive & jocuri
10.30 – 11.00Demonstratii & premieri
11.00 – 12.30Activitati sportive & jocuri
12.30 – 13.00Demonstratii & premieri
13.00Final eveniment






-Aiaiai,dar sunt si premii ca asa vad acolo "demonstatii&premieri"?

-Da draga,sunt multeeeeeeee premii!Sunt 4000 de premii,adica pentru toata lumea.Uite si ca sa stii  Locatia este : Strandul Codrisor Bistrita si la Timisoara Locatia e: Parcul Copiilor Timisoara.
Ce bine imi pare ca e chiar in weekend. Si uite draga aici dovada ca e fantastic acolo am vazut ca a castigat o concurenta si o bicicleta,super!

-Wow!Ce imi place ce au in picioare.. da-mi formularul de incriere ca ai uitat ,deja..

-Il gasesti aici.Acesta este formularul de inscriere,bafta draga mea. Auzi daca nu avem echipa completa sa nu iti  faci griji ca se rezolva de la ei.Ne ajuta sa o completam,da?

-Serios,pai acum tocmai la asta, ma gandeam..Bine ca mi-ai spus.  Deci multumesc draga mea,vorbim mai tarziu,bine?

-Cum zici tu,nu uita sa le spui si prietenilor tai.Pa-pa!

Si asta mi-a fost conversatia ,cam de o ora.Pana s-a uitat,pana mi-a explicat,pana m-a convins!Si chiar are dreptate,acest eveniment..e unul chiar fantastic.

Dragii mei cititori,nu uitati!La acest eveniment se merita sa ajungeti.Sunt premii,familia e cu voi,va distrati.. parerea mea ca atunci cand toate lucrurile merg bine ,va veti distra pe cinste.Miscarea face bine tuturor!
Nu uitati asta dragii mei prieteni,dragii mei cititori ,inscrieti-va in formular asta pana mai este loc!


Postarea participa la concursul de pe  Blogal Initiative .

3 comentarii:

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.