vineri, 6 iulie 2012

Vizionez fotbal dar ,fotbal live!

Cum sunt eu mai zvapaiata ma gandeam sa va transmit daca vreti ,peste ce minunatie am dat.Cred ca daca as exersa as devenii o buna profesionista ,daca am sa ma mai uit mult la meciuri. Nu asta e problema ci doar faptul ca sunt plecata tot mai des la prietenele mele,care sunt atat de toante nici macar nu au televizor.
Sa nu va spun ca si in cazul in care au fi avut,ne-am fi certat pentru fotbal pentru ca eu iubesc fotbalul.Orice fel de fotbal..,nu sunt sincer deloc pretentioasa.

Dar auziti istorie,cum credeti voi ca vad eu meciurile cand merg la prietenele mele,aiurite?
Hi-hi! Intru pe Fotbal Live si chiar daca prietenele mele ma tachineaza,eu vizionez linistita.Ce fericita sunt,daca ati stii!

Ce faceti voi atunci cand nu sunteti acasa si sunteti intr-o zona fara tv dar totusi cu pc?
Stiti sau nu?Daca nu stiti...am sa va spun eu!

De azi veti intra pe Fotbal Live si veti viziona cu mine,da?

Un comentariu:

  1. Hi! Ma numesc Miruna si imi place blogul tau! As dori sa facem schimb de link-uri daca esti de acord, bineinteles! Blogul meu este jurnalulmagic.blogspot.com ; eu oricum te voi adauga in blogroll-ul meu!si inca ceva...esti draguta sa te inscrii la persoane intersate? mersi mult, anticipat!pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.