duminică, 6 decembrie 2015

Visul american







Ai văzut măcar o dată American Pie? De câte ori te-ai întrebat cum ar fi dacă ai putea să faci și tu liceul în State și să trăiești lucruri pe care le-ai văzut doar în filme?
Poate tuturor ne-a trecut, măcar odată prin minte, gândul de a pleca pe un alt continent, în acest context ”America”.
La doar o aruncătură peste ocean, adică 7.447,01 km, distanță aeriană (New York – Suceava), continentul american îți poate oferi experiența care te poate schimba radical, să ai mai multă încredere în tine și să fii capabil să te întreții, lucru care pentru studenți contează mai mult decât ai crede.
Probabil cea mai importantă trăsătură a americanilor e că văd fiecare persoană ca un individ independent și nici nu țin cont sau nu trag concluzii pripite legate de statut social, rasă, familie.
De mici sunt învățați copii să fie independenți adică să ” stand on their own two feet”.
”Am văzut serialul Sex and The City și asta m-a determinat să vin în New York, să mă plimb prin toate locurile unde s-a filmat serialul.”
”Chiar m-a schimbat. În sensul că știu cum să gestionez banii și mă întorc cu experiență, multe amintiri plăcute și multe….haine.”
”Încă nu realizez că mă aflu aici în Times Square și pot să mă plimb pe Broadway sau Wall Street, adică ceea ce vedeam în filme, nu credeam că voi ajunge aici, să văd cu ochii mei.”
Acestea sunt câteva mici frânturi din testimonialele celor care au experimentat visul american.
Dacă te-a prins și pe tine ”microbul”, îți spun cum poți face ca ”visul american”  să devină real.
În fiecare an peste 100.000 de studenți din toată lumea merg în State prin programul American Experience Work & Travel. 5000 sunt doar din România. American Experience dă viață visului tău de aproximativ 4 ani de zile. Dacă vrei să-l trăiești pe propria-ți piele, ”go for it!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.