marți, 21 ianuarie 2014

Puterea publicitatii

8 din 10 romani cu acces la internet dau peste reclame pe care dorind sau nu le vizioneaza. Sunt asezate strategic, fie pana sa se incarce o pagina, fie la accesul catre un link. Sunt in stanga ta, dreapta ta, pe tot site-ul. Parca nu se mai termina. Au si ele rolul lor insa cert este ca in stil agresiv devin iritante. Ce cred romanii despre astfel de reclame?

  • 73% din romani considera ca este un stil prea exagerat. Prea multe reclame oriunde ai incerca sa navighezi pe internet. 
  • Mai mult decat atat o mare parte din ei, de peste 50% considera ca reclamele sunt iritante, ca ii deranjeaza. 
  • Cati dintre ei considera ca totusi reclamele isi fac "treaba"? 28% spun ca fara sa isi dea seama pe moment se lasa influentati de astfel de spot-uri. Fie ca retin o marca, fie ca le ramane in minte o melodie anume ceva se leaga inevitabil de reclamele pe care le vad. 
  • Doar un mic procent din romani considera ca reclamele isi au rostul pana la urma. In sensul in care ar avea incredere intr-un produs anume doar 15% se declara a fi in aceasta barca.
Trecand de aceasta faza ce cred insa romanii cand vine vorba de ceea ce se promoveaza? Per general se crede ca unele domenii nu ar trebui sa fie o promovare online, ce tine de partide politice, de produse pentru copii, bauturi de tot soiul sau chiar mancare si ce tine de produsele pentru animalele de companie. In schimb romanii ar avea o oarecare incredere in produsele ce se promoveaza online ce tin de domenii precum electronice si electrocasnice, turism sau forme de divertisment. 

Cu sau fara voia noastra reclamele exista. Cu sau fara constientizare a modului in care se produce un impact publicitatea este sufletul comertului si ne aduc pe noi clientii in punctul in care facem o triere de optiuni. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.