joi, 30 aprilie 2015

Strategii de marketing pe care sa le recunosti

Fie ca esti de meserie sau nu, ca ai un domeniu de activitate care include sau nu o strategie de marketing ar trebui sa stii ceea ce consumi si care sunt aspectele ce te influenteaza intr-o anumita directie. Aproape orice piata de consum face ca necesarul de a atrage tot mai multi consumatori sa aduca in prim plan aplicarea unor strategii de marketing. Iata ce inseamna asta pentru restaurante:

  • Nu se mentioneaza moneda in meniu. Esti in tara natala sau la gazda acasa asa ca stii in ce moneda platesti. Doar ca nu tine numai de pura idee de a reduce din printul unei pagini ci pur si simplu ideea ca nu vei vedea moneda te face mai increzator in a alege cine stie ce meniu bogat. Ti se ia mintea de la calcule, ceea ce duce la comenzi mai generoase. 
  • O alta strategie ce tine mai degraba de norocul lor ca un client sa nu poata consuma intregul meniu tine de o comanda grabita. Cu alte cuvinte se alege tot, pana la desert desi unii abia daca se mai ating de el pentru ca nu mai pot. 
  • Ideea de a savura un pahar de vin nu este tocmai cea mai potrivita. Se crede ca printr-o astfel de maniera restaurantele castiga cel mai mult. In plus, nu ti se poate garanta ca ceea ce servesti si este gustul adevarat de vin, in conditiile in care se pare ca vinul ramas de la alti clienti poate fi adunat la propriu pentru a se servi si alta data. 
  • Colturile dreapta sus sunt cele mai "vizionate". Iti vei da seama de asta la orice tip de citire, fie ca este un meniu sau un ziar. Asa ca tinand cont de acest efect psihologic se pare ca aceasta strategie este intens aplicata pentru asezarea in pagina a unor produse. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.